گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
دل نوشته هاي مندل نوشته هاي من، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

♥♪♫دل نوشته هاي گلبرگ♫♪♥

اپ بعدي

1395/2/19 18:31
نویسنده : گــ♥ــلبرگ
222 بازدید
اشتراک گذاری

زیباســـــاــــــــآمــــــــزیبا

سلام به همه.من نمي دونم چرا نمياين و نظر نميدين؟آخه اين همه اپ.برين وب بقيه ي دختراي ني ني وبلاگو ببينين...آمارشون 235714 نظراي هر پستشون569 اينا...

اه خسته شدم به خدا.

حالا براي رفع خستگي خودم و شما يه چيزي رو مي خوام باهاتون در ميون بزارم.

مي خوام يه وب آشپزي درست كنم:)♥

اگه نظرتون مثبته براي من + رو ارسال كنيد

اگه منفيه براي من ــ اينو ارسال كنيد

اگه براتون فرقي نداره و باز هم عين اين وب نظر نمي زارين و.../ اين رو بفرستين

 

و حالا يه چيز ديگه

ميبينم كه نمي بينم...

هيشكي توي مسابقه شركت نكرده...

خندونک

برين بازم روش فكر كنيد به يه جايي ميرسيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)