گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
دل نوشته هاي مندل نوشته هاي من، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

♥♪♫دل نوشته هاي گلبرگ♫♪♥

گلبرگ

1394/8/25 20:42
نویسنده : گــ♥ــلبرگ
140 بازدید
اشتراک گذاری

من ناراحتم

دوستي كه 4 سال صميمي ترين كسي بوده كه داشتم بهم مي گه:« برو به درك . من تو رو نمي خوام. من با اين (دوست جديدش) راحت ترم. تو فقط ز*ر مي زني.

مزخرف ترين آدم ممكن تو زندگيمي

خلاصم كن از اين احمق بودن

من يك احمق به تمام معنا بودم كه تو رو هم نشين خودم دونستم. اميدوارم هر چيز بدي كه برام اتفاق افتاد رو تجربه كني.»


حالا فكر كنيد من بهش گفتم يك لحظه وايسا كه چنين كاري كرده.

اينقدر زجرم داد و گريه ام در آورد كه وسط درس اشكام عين مرواريد مي ريخت.

گریه

كمكم كنيد

پسندها (2)

نظرات (2)

ژینا
29 آبان 94 18:23
گلبرک جون عیب نداره عزیزم می دونی منم یه بار اینو تجربه کردم اما بعد از یه هفته دوستم اومد گفت من اشتباه کردم و اون مثل تو نمی شه و اینا و منم بخشیدمش
گــ♥ــلبرگ
پاسخ
ممنون
【p】【a】【r】【y】【a】
1 دی 94 13:22
اوووخی فدات گلبرگ جوونی به نظر من ولش کن اینا لیاقت ندارنتو هم دیگه محلش نزار من که جای تو بودم بش میگفتم چه خوب شد که الان شناختمت
گــ♥ــلبرگ
پاسخ
لايك داري